Olin tänään poikakaverillani ja oli kivaa ja näin. Poikakaverini pikkuveli on kauhea apina jonka kanssa miulla on kiljumiskilpailuja yms. ja minulla on tapana yleensä lyödä sitä tms.. En ikinä ajatellut sitä suoranaisena kiusaamisena, mutta juuri äsken mesessä poikakaverini pyysi että lopettaisin, sillä sen pikkuveli oli kuulemma alkanut itkeä sen jälkeen kun olin lähtenyt. o.o Aina kun olen ollut paikalla se on vain nauranut ja lyönyt takaisin (useimmiten se on ollut se joka lyö ensin). En missään välissä tajunnut että se tuntuisi siitä niin pahalta, ennenkuin poikakaverini sanoi sen miulle suoraan. Poikakaverini ei ole ikinä sanonut miulle mitään siitä suoraan, se vain viime aikoina on pyytänyt miua pysymään paikoillani kun kyseinen pikkupoika kaverinsa kanssa härnää meitä. En osannut lukea poikakaveriani enkä sen pikkuveljeäkään, ja olen todella pettynyt itseeni.

Tietenkään se pikkuveli ei ottanut sitä leikillään, minähän olen isokokoisempi ja tätä on jatkunut pitkään. En voi puolustella mitenkään, minun olisi pitänyt osata lukea merkit pojasta koska kun alan miettimään ne olivat koko ajan ihan näkyvillä, samoin kuin poikakaverissanikin. Nyt on tosi huono olo. Pitää ehdottomasti pyytä pikkuiselta anteeksi, hyvänen aika oikeasti mitä minä olen oikein ajatellut?!!

Ja vielä poikakaveristani. Olen tosi pettynyt itseeni kun olen ajatellut sitä tyttöä samalla kun seurustelen poikakaverini kanssa. Mutta oikeasti välitän poikakaveristani, en tajua mikä minulla on!

Ja kyllä, minulla on muutakin elämää kuin pohtia keneen olen ihastunut yms., mutta jostain syystä olen ajatellut muita vähemmän nykyisin. En tajua miksi, en tajua mitä minulle on tapahtumassa, minua väsyttää ihan hillittömästi kuten aina mutta harkintakykyni puuttuu nykyään täysin.

Ehkä pitäisi erota poikakaveristani jo senkin takia etten osaa käyttää sen seurassa järkeäni. Toisaalta taas en halua erota siitä jätkästä. Miksi en osaa päättää ja olen tälläinen narttu? Olen ääliö idiootti sekopää ja haluaisin olla taas pienempi jolloin olin oikeasti fiksu ihminen. Toisin kuin nyt.

~Tsukino